نوبت دهی تلفنی و اینترنتی میزان مراجعه حضوری برای گرفتن نوبت را کاهش داده است

💢نوبت دهی تلفنی و اینترنتی میزان مراجعه حضوری برای گرفتن نوبت را کاهش داده است
💢دکتر قاسم میری علی آباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان(1):
✅ فراهم کردن امکان اخذ تلفنی و اینترنتی نوبت ویزیت یکی از مهمترین اقداماتی است که برای تکریم ارباب رجوع و کاهش سردرگمی و مشکلات هموطنان عزیز در کلینیک های تخصصی دانشگاه انجام شده است.
✅ از مجموع ۳۷۳ هزار و ۸۷۴ نفری که در 6 ماهه نخست امسال به کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراجعه کرده اند بیش از ۶۲ درصد نوبت ویزیت را به شیوه تلفنی و یا اینترنتی اخذ نموده اند.
✅با توجه به عدم دسترسی برخی از هموطنان عزیز روستائی به شبکه اینترنت و یا تلفن، امکان نوبت دهی حضوری نیز همچنان وجود دارد.
✅ فرهنگ سازی عمومی و فراگیر شدن استفاده از روش های غیر حضوری برای گرفتن نوبت ویزیت، انتظار فیزیکی در مقابل کلینیک ها برای نوبت گرفتن بیش از پیش کاهش خواهد داد.
comment