• 1397/04/30 - 07:26
  • - تعداد بازدید: 903
  • - تعداد بازدیدکنندگان: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رفاه حال مراجعان و تکریم ارباب رجوع اولویت مهم بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، مراجعه روزانه 700 نفر به این بیمارستان

رفاه حال مراجعان و تکریم ارباب رجوع اولویت مهم بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، مراجعه روزانه 700 نفر به این بیمارستان





 





رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: تامین رفاه حال مراجعان و تکریم ارباب رجوع اولویت مهم این بیمارستان است.





دکتر محمد کاظم مومنی رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: با توجه به مراجعه روزانه 700 نفر به این بیمارستان جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی، خود را موظف به تکریم ارباب رجوع می دانیم چنانکه راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی منجر به کاهش اتلاف وقت بیماران و افزیش رضایتمندی آنان شده است.





وی ضمن تاکید بر توجه به حسن برخورد ارائه دهندگان خدمت در این بیمارستان با مراجعان تصریح کرد: تمامی کارکنان این بیمارستان ضمن تلاش در جهت ارائه خدمات کیفی، همواره خوش خلقی و تواضع را سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده اند.





دکتر مومنی  همچنین با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و بازسازی و بهسازی برخی بخش های بیمارستان افزود: بهسازی محوطه ، بهبود سیستم برودتی و زیباسازی سالن انتظار کلینیک ها از جمله برنامه هایی است که بخشی از آن انجام شده و بخشی در حال انجام است.





وی به خریداری 7 کولر آبی هفت هزار جهت مطلوب سازی وضعیت برودتی راهروهای بیمارستان تا زمان بهره برداری از سیستم سرمایش و گرمایش جدید مرکزی اشاره و تصریح کرد: برای بهبود وضعیت برودتی بیمارستان و جبران افزایش دمای هوا، تا کنون 180 میلیون ریال هزینه شده است.





وی ابراز امیدواری کرد: اجرای تمامی این طرح ها منجر به ارتقاء رضایتمندی مراجعان از خدمات دریافتی شود.

  • گروه خبر : News
  • کد خبر : 18783
Keywords

Comments

0

comment

تنظیمات قالب